جالب و خواندنی

جالب و خواندنی

اندکی هم مختلف!!!!!
جالب و خواندنی

جالب و خواندنی

اندکی هم مختلف!!!!!

تست شخصیت از روی تاریخ میلاد


شما چه شخصیتی دارید؟

طالع بینی ایتالیاییاست که با توجه به روز تولدتان تنظیم شده است. کافی است با توجه به روز تولد میلادیتان گروه خود را انتخاب کرده و فالتان را بخوانید.

گروه روز تولد
A =1، 6، 11، 16، 21، 26، 31
B =2، 7، 12، 17، 22، 27
C =3، 8، 13، 18، 23، 28
D =4، 9، 14، 19، 24، 29
E =5، 10، 15، 20، 25، 30

گروه A
 
به عشق به عنوان مهمترین چیز در زندگی می نگرید و عاشقِ عاشق شدن هستید. عده ای از افراد این گروه به صداقت شخصی که به او علاقه مندند چندان اطمینانی ندارند. از بودن با دوستان لذت می‌برید و همواره سعی می‌کنید تا دوستی وظیفه شناس باشید.
به سختی می‌توانید احساسات و عواطفتان را کنترل کنید، که البته گاه از نقاط ضعفتان محسوب می‌شود. کسی که بر قلب و فکرتان تاثیرگذار است، این روزها بسیار به شما کمک خواهد کرد.
 
ادامه مطلب ...

پَ نَ پَ های جدید

 

بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !

* * * * * * * * * * * * *

خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !

* * * * * * * * * * * * *

گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !

* * * * * * * * * * * * *

سگ خریدیم اندازه خر ، بستیمش توی باغ ! اومده میگه اینو خریدید واسه امنیت ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خریدیم باغو بیل بزنه !

* * * * * * * * * * * * *

بهش گفتم سی دی مادربردت رو بده کار ضروری دارم ؟ رفت خونه و بعد دو ساعت اومده میگه همونی که روش نوشته Gigabyte ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ همونی که نوشته گلچین شاد بندری ۹۰ !

* * * * * * * * * * * * *

بهش گفتم هفته بعد تولدمه ! گفت یعنی باید کادو بخرم واست ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم اطلاعات عمومیت بالا بره

* * * * * * * * * * * * *

لوله کش اومده خونمون میگه لوله های آب چکه میکنن ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ سیمای برقمون سوراخ شدن

ادامه مطلب ...

سخن دوستانه

 

سلام دوستان هر انتقاد،پیشنهاد ونظری داشتید بدید خیلی خوشحال میشم

تست شخصیت و رابطه

 

 

تست شخسیت

حاضرید؟

پس شروع کنید :

1. چه موقع ازروزبهترین وآرام ترین احساس رادارید؟

الف- صبح

ب - عصروغروب

ج - شب

2. معمولاًچگونه راه می روید؟

الف- نسبتاًسریع،باقدمهاىبلند

ب - نسبتاًسریع،باقدمهاى کوتاه ولی تندوپشت سرهم

ج آهسته تر،باسرى صاف به روبرو

د آهسته وسربه زیر

ه خیلی آهسته

ادامه مطلب ...

دِ نَ دِ های جدید

به نام خدا 

به مامانم میگم ناهار چی داریم؟

میگه گشنته؟

میگم دِ نـَـه د میخوام بدونم زن زندگی هستی یا نه

##################

به مامانم میگم میخوام فوتبال ببینم داری چیزی میبینی؟

میگه اره

میگم این که پیام بازرگانیه.!!!

میگه دِ نـَـه دِ شاید بعدش یه چی نشون داد !!!

##################

ادامه مطلب ...